Admin ansøgning - Jack Silver

38 views
1.kan du find ud af  inde for ulx jeg kan menuen ok godt og jeg kan simple ting og er ellers meget lære nem 

2.hvad er dit navn Jonathan resen

3.dit ingame navn Jack Silver

4.dit skype navn Jonathan resen

5.har du nogen problemer nej ikke rigtigt men jeg har add som er ligesom adhd bare uden hyperaktiviteten

6.har du have admin/mod/superadmin frå spørger du om jeg har haft admin før så er svaret ja det har jeg været på en garrysmod server og på en css server for et stykke tid siden

7.hvad kan du find ud af jeg kan se situationer fra begge perspektiver og ikke bare dømme den ene før at have hørt det fra begge og jeg kan også holde hovedet koldt i stressede situationer 

8.hovefor skal vi vælge dig fordi at jeg ikke dømmer en men hører begge tale ud fordi jeg kan klare mig i stressede situationer og fordi jeg har hvad der skal til

9.hove når kan du komme på altid undtagen tirsdag og thorsdag fra klokken 15.40 til 6.00 fordi jeg skal til boksning i det tidspunkt :D

10.få tæl om dig selv jeg hedder jonathan jeg har en hund og to katte jeg elsker at læse og kan tale rigtig god engelsk jeg er frisk men stadig alvorlig hvis jeg skal være det i en situation 

håber i kunne lide denne ansøgning og glæder mig til at få svar ! :)
Reply